melalak lagu ni samesame !

Friday, March 11, 2011

bile b0leh dpt ni sume ?


wahh ! da cuti ~~ cuti cuti p0n stdy k :) haha ! wei , k0rng . na tau tak aku punye sej kan fail duhh ==" kan sye da kte sye tak pndai mcm korang ! lepas ni kne bnyk membaca . one more thing ! kne ubah perangai la jwb nye . haha ! don't be childish ok :) pantun pantun . 2 ari mereka 34 pantun ! fuhh , akhir nye siap gak . tadi pagi lawan , lawan ngan kumpulan MUHD MUIZZUDDIN , mereka tumpas ! lawan ngan bai , keputusan di tunda . ari isnin baru tau :)


korang ! na tau tak , aku teringin sgt na dpt bnde ni ! tapi tak tau la bile na dpt . agk agk nye bile ye ? berangan je aku ni tak abis abis . first, aku na f0ne ni ! SONY XPERIA !



na ni , na ni ! mama , sye mau yg ni ! mama taknak bgi , sye mintak kat capital D sye ye mama , HAHA ! ala mama , baru seribu lebih . HAHA ! mcm mintak nasi ayam je aku ni , :') bile la na dpt ni . lau aku dpt skunk f0ne tuh , mmng aku stdy btol btol la . HAHA ! gebang je lebih ni . second dream ! kamera nikon or canon :)


mntak sony xperia kat mama , mintk ni pulak kat ayah b0leh tak ? HAHA ! bes nye lau ade satu kamera mcm ni kan . gmbr jeles dan terang dan makin lawa . WAKAKA ! b0leh la ayah . na ni satu :) satu je sye minta , tak bnyk . hehe , bile mau pegang kamera mcm tuh . tak penah pegang p0n :'( sdeyh nye jadi aku ni . tak dpt ni , na ni la pulak ! tapi yg ni bile da besa baru ley dpt ! da dpt duet byk , baru ley beli . nah tgk kereta idaman sye !


neo idaman ku ~~ wahh ! lawa nye kete ni ! bile la na bawk kte ni . naek sudah , berangan bwk p0n sduah . bile la dpt bwk sndri kan :'( sye mau plat kete satria neo sye BKK 2999 . b0leh tak bgi sye mcm tuh ? WAKAKA ! selambe badak je aku ni kan . bia la . eh ! mari berdoa supye aku dpt sume ni . HAHA !

* sudah la zainisha ! stop dream , stdy first :')


No comments:

Post a Comment